dinsdag 6 september 2016

mislukt ? welnee !

Helaas heb ik niet alles gefotografeerd.

Ik had een lont wol losjes 'gehaakt'

en zonder van tevoren nat te maken,
kleurtjes erop en de hele vlecht zo
in de verfpan gemikt
uitgespoeld, laten drogen
en toen haalde ik de vlecht los
teleurstelling !

Het leek alsof er niet veel kleurverschillen te zien waren.
Ik zag heel veel hetzelfde lichtblauw en groen (dacht ik).
Ik heb de hele vlecht uit elkaar getrokken,
kleur bij kleur gelegd
en toen door de kaardemolen.....

Mislukt ?
Welnee !!!!



  
ik heb nu een stuk of 6 batjes gesponnen
en ik vind het mooi worden.

Nu moet ik navajo plying leren.
Het lijkt me mooi om de kleurvariatie bij elkaar te houden.
hier is een heel goed filmpje op youtube
https://www.youtube.com/watch?v=JmlwtojLXI8




Geen opmerkingen: